نوشته شده توسط : رضا جورابلو


نمک وکاهش درد هاي عضلاني

مصرف نمک به صورت گرم شده براي کاهش دادن درد هاي عضلاني بسيار سودمند است.
سايت خبري الطليعه کويت اعلام کرد استفاده از نمک  براي آرامش التهاب و برخي از ناراحتي هاي معده و روده مانند اسهال و دردهايي که در دوران قاعدگي بانوان ايجاد ميشود و براي برطرف کردن گرفتگي عضلات، مفيد است.
طريقه ي مصرف: مقدار يک کيلو  سنگ نمک را حرارت مي دهيم تا گرم شود سپس آن را در ميان يک حوله مي پيچيم  و محکم مي بنديم و روي مو ضع دردناک قرار مي دهيم و اگر  به تدريج سرد شد آن را دوباره گرم مي کنيم.
گفتني است  چنانکه رنگ نمک دودي شد و يا تغيير حالت داد بهتر است مجددا از آن استفاده نشود.برخي نيز معتقدند ماسه ي دريا نيز همين خاصيت را دارد و مي تواند در معالجه، جايگزين نمک شود.
مصرف غذاهاي پر نمک براي بيماران مبتلا به فشار خون بسيار خطرناک است.
بررسي هاي آماري در سال 2004 نشان مي دهد که در انگلستات غريب به 18 ميليون نفر درگير فشارخون بالا مي باشند. فشار خون باعث مي شود تا اين افراد سه برابر بيشتر از مردم عادي دچار بيماري هاي قلبي يا صدمات مغزي شوند. همين آمار نشان مي دهد که سالانه 50 هزار نفر بر اثر سکته مغزي و 238 هزار نفر بر اثر حمله قلبي جان خود را از دست مي دهند. نمک از جمله موادي است که در وعده هاي غذايي روزمره ما بسيار استفاده مي شود و از جمله عوامل مهمي است که با فشار خون ارتباط مستقيم دارد.


چه مقدار نمک بخوريم

شک نداشته باشيد که مصرف نمک براي سلامت انسان کاملآ ضروري است اما امروزه مصرف متوسط نمک توسط اغلب مردم بيش از 2.5 برابر ميزاني است که بايد نمک مصرف کنند. حد اکثر مصرف نمک براي يک فرد بالغ و سالم نبايد بيش از 5-6 گرم در روز باشد، اين مقدار نمک تقريبآ معادل يک قاشوق چايخوري مي باشد.

اما محاسبه مقدار مصرف آن بسيار دشوار است چرا که حدود 70-80 درصد از نمک مصرفي روزانه ما از طريق غذاهايي که ميخوريم به بدن وارد مي شود. نان، بيسکوييت، انواع غذاهاي آماده و ... داراي مقادير قابل توجه نمک هستند و انواع چيپس، سسها، پنير، زيتون و ... داراي مقادير بيشتري نمک هستند که مصرف زياد آنها مي تواند خطرناک باشد

 

آيا مصرف نمک براي همه افراد مضر است

 

عده اي از دانشمندان معتقد هستند که مصرف نمک در افراد سالم اثر خاصي بر روي فشار خون نمي گذارد، در مقابل اين ديدگاه بطور مشخص مي توان گفت که مصرف زياد نمک براي افرادي که بيماري قلبي دارند مي تواند بسيار خطر ناک باشد و بايد کنترل شده مصرف شود. اما در هر دو نظريه ميزان تاثير گذاري منفي نمک به ميزان حساسيت بدن افراد به مصرف نمک بستگي دارد..

بايد اضافه کرد شواهد بسياري نيز در دست است که مصرف نمک زياد علاوه بر فشار خون با بيماري هاي استخواني، سرطان معده و ... بي ارتباط نيست لذا از آنجايي که اندازه گيري اين حساسيت کار ساده اي نمي باشد، توصيه تمام پزشکان آن است که کمتر نمک مصرف کنيم تا بيشتر زندگي کنيم. اين موضوع به حدي مهم است که بزرگترين شرکتهاي توليدي غذا در انگلستان تصميم دارند که بتدريج ميزان نمک موجود در انواغ فراورده هاي غذايي خود را کاهش دهند تا به اين ترتيب به سلامت جامعه کمک کنند..

براي تمامي افراد چه مشکل فشار خون داشته باشند چه نه آن است که حتي المقدور از مواد تازه مانند ميوه ها، سبزيجات و ... استفاده کنند و آنها را در پروسه هاي طولاني پخت و پز قرار ندهند. به عقيده آنها هر چه ميزان نمک در غذا بيشتر باشد بتدريج احساس وجود نمک درغذا کمتر مي شود و براي آنکه احساس مزه نمک بوجود آيد نمک بيشتري مصرف خواهيم کرد، لذا نمک کمتر مزه بيشتر شوري مي دهد افزودن مقداري ليمو ترش به نمک

 

است که مي تواند مزه نمک در غذا را نمايان تر نما ید.

نمک آشپزخانه

نمک يا کلريد سديم، يک ماده ي مرکب شيميايي است که از دو عنصر سديم و کلر تشکيل يافته است. اين ماده عامل شوري آب اقيانوس ها و درياها و همچنين مايعات برون سلولي بسياري از موجودات چند سلولي مي باشد. از نمک به عنوان طعم دهنده ي غذا يا به عنوان نوعي ماده نگهدارنده استفاده مي شود.

اهميت بيولوژيکي نمک

کلريد سديم نوعي ماده ي حياتي بر روي کره زمين است. اغلب بافت ها و مايعات بدن، حاوي مقادير متفاوتي نمک مي باشند. غلظت يون سديم در خون با تنظيم سطح مايعات بدن مرتبط است. انتقال تحريکات عصبي را يون هاي سديم تنظيم مي کنند.

از حل نمودن 9 درصد کلريد سديم در آب، محلول فيزيولوژي به دست مي آيد. چون اين محلول به پلاسماي خون شباهت زيادي دارد، به همين دليل به اين نام معروف است. از محلول فيزيولوژي به عنوان مايع جايگزين در پزشکي استفاده مي کنند. از اين محلول معمولاً براي کمک به بيماراني که به هر دليل آب بدنشان از دست رفته استفاده مي کنند. در ميان مهره داران، تنها انسان ها قادرند که با عرق کردن، مقادير زيادي نمک از بدن خود ترشح نمايند.

فروش نمک صنعتی و نمک تصفیه شده یددار

انواع نمک صنعتی با دانه بندی متنوع شامل:

سنگ نمك،نمك شيلاتي،نمك نخودي، نمك شكري، نمك صدفي، نمك پودري(نمك نرم صنعتي)،نمك ميكس

و نمک تصفیه شده به روش تبلور مجدد بدون ید و یددار

بهره برداري از بزرگترين معدن سنگ نمك خاورميانه

بسته بندي متنوع از 25 تا 1500 كيلويي

كمترين زمان، بالاترين كيفيت، مناسب ترين قيمت

همكاري جهت حمل تا بنادر و كليه نقاط مرزي، ترخيص و حمل تا مقصد (به ويژه حمل دريايي)

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09121385995-02188559731-02188559735-02188559743

دفترمرکزی: تهران - خ وزراء - کوچه ششم - پلاک 20 -واحد 5

کارخانه: گرمسار

تلفن :   88559731-88559735-88559743

فکس :02188559750

تلفن مدیریت : 88103875-88103876

موبایل : 09121385995

ایمیل : Info@Golnamak.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شرکت دیدن فرمایید.

وب سایت: www.Golnamakco.com



:: برچسب‌ها: نمک ضد عفونی , سنگ نمک , نمک آزمایشگاهی , استخراج نمک , نمک صنعتی , نمک یددار , مش90 , مش100 , مش110 , مش120 , مش 130 , نمک غیر تصفیه , ملح , SALT , نمک دباغی , نمک چسب سازی , نمک اسید سازی , نمک چرم سازی , نمک کنسروسازی , نمک سرم سازی , نمک تصفیه آب , نمک نساجی , نمک بهداشتی , نمک گندزدایی , نمک مواد شوینده , نمک خاورمیانه , صادرات انواع نمک , نمک شهرداری , نمک آجیل , نمک خشکبار , نمک پسته ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جورابلو

مصرف زیاد این ماده معدنی استخوان هایتان را پوک می کند.

محققان کانادایی درتازه‌ترین تحقیقات خود دریافتند که زیاده روی در مصرف نمک خطر ابتلای افراد به پوکی استخوان را افزایش می‌دهد.

به نقل از فارس، محققان دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه آلبرتا در کانادا به نتایج جدید و خطرناکی درباره نمک رسیدند که در همه خانه‌ها یافت می‌شود و یکی از مواد معدنی اساسی دائمی در سر سفره‌ها است.
این محققان گفتند: مصرف مقادیر زیادی از مواد غذای سرشار از نمک "کلورید سدیم" و غذاهای شور احتمال ابتلا به پوکی استخوان و سنگ کلیه را در دراز مدت افزایش می‌دهد.
این تحقیقات با حمایت مالی موسسه بیماریهای کلیوی کانادا انجام شد و محققان نتایج خود را این گونه تفسیر کردند که عنصر سدیم موجود در نمک باعث کشیدن کلسیم از خون در جریان فراید تولید ادرار و خروج آن از کلیه می شود .در حالی که کلسیم عنصر اساسی در شکل گیری استخوانها است و کمبود آن باعث ابتلای بدن به پوکی استخوان می‌شود و احتمال تشکیل سنگ در کلیه را افزایش می‌دهد.
نمک از املاح سدیم و کلر تشکیل شده است. در بزرگسالان، هنگامی که مقدار سدیم دریافتی زیاد باشد، بدن آب زیادی را نگه می‌دارد و مقدار مایعات جمع شده در بدن بسیار زیاد می‌شود.
بسیاری از دانشمندان بر این باورند که همین عامل باعث پرفشاری خون می‌شود و این خود عاملی است برای بیماری قلبی و سکته، زیرا این مقدار زیاد مایعات در حین عبور از قلب به اعضای بدن می‌روند و باعث خستگی و درد در اندام ها می‌شوند و این خود عاملی برای ظاهر شدن بیماری کرونری (انسداد رگ های قلب) است.

در بدن بزرگسالان، مقداری از نمک دریافتی از طریق کلیه‌ها و به وسیله ادرار کردن از بدن خارج می‌شود اما در بدن نوزادان، کلیه‌ها هنوز توانایی کافی برای خارج کردن نمک از بدن را ندارند.
نمک فوایدی هم دارد که بیشترین اثر مفید نمک، ثابت کردن ضربان غیر عادی قلب است و به تنظیم فشار خون می کمک می‌کند.

خارج کردن اسیدیته زیادی که در بدن به وجود آمده است، حفظ تعادل مقدار قند خون، فراهم ساختن انرژی لازم برای بدن، کمک به عملکرد صحیح سلول‌های عصبی،جذب مواد مغذی، صاف و نرم کردن حنجره و جلوگیری از چسبناک شدن مخاط که معمولاً در تنگی نفس دیده می‌شود، از جمله دیگر فواید نمک به شمار می‌رود.

نمک همچنین برای بیماری زکام و سینوزیت بسیار مفید است و یک آنتی هیستامین طبیعی است و جلوگیری از کرامپ یا گرفتگی عضلانی و ریزش بزاق در حین خوابیدن جلوگیری می‌کند و برای ساخت استخوان مهم است.
نمک برای تنظیم خواب نیز مهم است و به عنوان یک هیپنوتیسم طبیعی عمل می‌کند و قسمتی از درمان بیماران دیابتی است که استفاده از آن بر روی زبان، موجب توقف سرفه‌های خشک می‌شود.

فروش نمک صنعتی و نمک تصفیه شده یددار

انواع نمک صنعتی با دانه بندی متنوع شامل:

سنگ نمك،نمك شيلاتي،نمك نخودي، نمك شكري، نمك صدفي، نمك پودري(نمك نرم صنعتي)،نمك ميكس

و نمک تصفیه شده به روش تبلور مجدد بدون ید و یددار

بهره برداري از بزرگترين معدن سنگ نمك خاورميانه

بسته بندي متنوع از 25 تا 1500 كيلويي

كمترين زمان، بالاترين كيفيت، مناسب ترين قيمت

همكاري جهت حمل تا بنادر و كليه نقاط مرزي، ترخيص و حمل تا مقصد (به ويژه حمل دريايي)

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09121385995-02188559731-02188559735-02188559743

دفترمرکزی: تهران - خ وزراء - کوچه ششم - پلاک 20 -واحد 5

کارخانه: گرمسار

تلفن :   88559731-88559735-88559743

فکس :02188559750

تلفن مدیریت : 88103875-88103876

موبایل : 09121385995

ایمیل : Info@Golnamak.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شرکت دیدن فرمایید.

وب سایت: www.Golnamakco.com



:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جورابلو

نمک تصفیه شده چگونه نمکی است؟

 

نمک نامی است عام که به "کلرور سدیم" به صورت بلورهای سفید مکعبی شکل با دانه های بسیار ریز در طبیعت وجود دارد. نمک طعام محصولی است متبلور، شور مزه و بدون بو که عمدتاً که از کلرورسدیم تشکیل شده است.

از آغاز تاریخ زندگی بشر کاربرد کلرورسدیم به عنوان یک نوع چاشنی که به رژیم غذایی افزوده می شودکاملاً روشن است و خواص ضد میکروبی نمک و خاصیت نگهداری مواد غذایی و جلوگیری از فساد آن ها روشی متداول در زندگی بشر بوده است.

امروزه با توجه به شیوع بالای بیماری قلبی و عروقی و پر فشاری خون مصرف زیاد نمک به عنوان یکی از مهمترین عوامل خطر در بروز این بیماری شناخته شده است، آمار نشان می دهد که از هر 800 مورد مرگ میر در کشور 300 مورد آن ناشی از بیماری قلبی و عروقی می باشد. سرانه مصرف نمک بنا به توصیه سازمانهای بین المللی بایستی به حداکثر 5 گرم در روز (2 گرم سدیم) کاهش پیدا کند. این در حالی است که این میزان در کشور ما دو تا سه برابر حداکثر میزان مجاز برآورده شده است.

نمک در طبیعت به دو صورت جامد (معدن نمک) و محلول در آب دریا وجود دارد. در نواحی مختلف ایران، معادن نمک به صورت کوه های نمک و نمک دریا دیده می شوند. نمک به دست آمده در معادن، دارای ناخالصی هایی است که برای سلامتی انسان بسیار مضر می باشد. به همین دلیل باید از نمک تصفیه شده (تبلور مجدد) استفاده کند.

 

چرا بايد  نمک ید دار استفاده كنيم؟

ید یک عنصر طبیعی مورد نیاز برای بدن است که باید از طریق برنامه غذایی روزانه تامین شود. کمبود ید باعث بزرگی غده تیروئید می گردد. بزرگی غده تیروئید را گواتر می نامند.

اختلال در رشد مغزی و جسمی، كم شنوايي، لالی، لوچی چشم، کاهش بهره هوشی کودکان، کاهش قدرت یادگیری و افت تحصیلی از دیگر عوارض کمبود ید است.

بهترین راه پیشگیری ازکمبود ید و گواتر ناشی از آن مصرف "نمک یددار تصفیه شده"، انواع ماهي ها و ديگر آبزيان به مقدار كافي است. "نمک یددار تصفیه شده" هنگام پخت غذا و یا در سفره قابل استفاده است.

 

نمک ید دار را چگونه نگهداری کنیم؟

- نمک یددار را نباید در معرض نور مستقیم خورشید و یا رطوبت قرار داد چون ید آن از بین می رود.

- نمک یددار تصفیه را باید در ظروف بدون منفذ پلاستیکی، چوبی، سفالی و یا ظرف شیشه ای رنگی که نور از آن عبور نمی کند نگهداری کرد.

- ظرفی که در آن نمک یددار نگهداری می شود باید همیشه در بسته باشد. چون اگر نمک یددار در معرض هوا قرار گیرد، ید آن از بین می رود.

- ذخیره کردن نمك به مدت طولانی باعث کاهش میزان ید آن می شود. سعی کنید نمک یددار را حداکثر تا 6 ماه پس از خرید مصرف کنید.

- در هنگام طبخ غذا، در اواخر پخت، نمک یددار تصفیه را به آن اضافه کنید تا مقدار بیشتری ید در غذا باقی بماند.

 

به خاطر داشته باشید:

- تمام افراد خانواده، اعم از کودکان و بزرگسالان، باید نمک یددار تصفیه مصرف کنند.

- با مصرف نمک یددار میزان ید مورد نیاز بدن به راحتی تامین می شود.

- کسانی که پزشک مصرف نمک را برای آنها ممنوع کرده است، نباید از نمک یددار تصفیه (تبلور مجدد)  هم استفاده نمایند.

- مصرف زیاد نمک یددار هم می تواند موجب افزایش فشار خون بشود. نمک در افزایش فشار خون بسياری از افراد تاثیر دارد.

- بعضی از افراد به صورت ژنتیکی مستعد ابتلا به پر فشاری خون در اثر مصرف نمک هستند. افراد مبتلا به بیماری های مزمن کلیه یا دیابت، کسانی که یکی یا هر دو والدین آنها مبتلا به پرفشاری خون هستند و افراد بالای 50 سال با مصرف نمک شانس بیشتری برای ابتلا به پر فشاری خون دارند.

- کاهش مصرف نمک علاوه بر کنترل فشار خون بالا، سبب پیشگیری از ابتلا به این بیماری نیز می شود.

 

چند نکته مهم:

- برای اینکه با مشکل گواتر و اختلالات ناشی از کمبود ید در جامعه روبرو نشویم، توصیه می شود که از نمک های یددار تصفیه شده در برنامه غذایی روزانه استفاده کنیم.

- به خاطر داشته باشید که وجود ناخالصی ها در نمک، علاوه بر ایجاد عوارض نامطلوب، باعث کاهش شوری نمک شده و در نتیجه افزایش مصرف نمک را به دنبال دارد.

- نمک های تصفيه شده (تبلور مجدد) به دلیل خلوص بالا، میزان ید را بهتر و به مدت بیشتری حفظ می نمایند.

 

ضررهای مصرف نمک غیر تصفیه:

- در نمک هایی که تصفیه نیستند مواد نامحلول مانند شن، ماسه، خاک، گچ و مواد آلوده کننده و مواد محلول سختی مانند کلسیم و منیزیم، فلزات سنگین مثل سرب، جیوه، آرسنیک، کادمیوم وجود دارد.

- این ناخالصی ها می توانند عوارض نامطلوبی در دستگاه گوارشی، کبد، کلیه و ریه ها ایجاد کنند و حتی منجر به بروز مسمومیت شوند. اختلال در جذب ریز مغذی هایی مانند آهن و روی از مضرات دیگر ناخالصی های نمک های خوراکی است.

- همواره باید به وجود پروانه ساخت از وزارت بهداشت و قید عبارت " یددار تصفیه شده (تبلور مجدد)" بر روی بسته نمک دقت نمود.

- از نمک های یددار تصفیه (تبلور مجدد) که دارای کد بهداشتی و پروانه ساخت از وزارت بهداشت هستند، استفاده کنید.

- حتی الامکان سعی شود نمک به اندازه مصرف خریداری شده و از نگهداري نمك براي مدت طولاني خودداري گردد.

 

رعایت نكات بالا در سلامت تغذیه ای مردم اثرات جدی و همیشگی داشته و با در نظر گرفتن شیوه های صحیح زندگی می تواند موجب شادابی، سلامت و بهبود تغذیه جامعه گردد.

فروش نمک صنعتی و نمک تصفیه شده یددار

انواع نمک صنعتی با دانه بندی متنوع شامل:

سنگ نمك،نمك شيلاتي،نمك نخودي، نمك شكري، نمك صدفي، نمك پودري(نمك نرم صنعتي)،نمك ميكس

و نمک تصفیه شده به روش تبلور مجدد بدون ید و یددار

بهره برداري از بزرگترين معدن سنگ نمك خاورميانه

بسته بندي متنوع از 25 تا 1500 كيلويي

كمترين زمان، بالاترين كيفيت، مناسب ترين قيمت

همكاري جهت حمل تا بنادر و كليه نقاط مرزي، ترخيص و حمل تا مقصد (به ويژه حمل دريايي)

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09121385995-02188559731-02188559735-02188559743

دفترمرکزی: تهران - خ وزراء - کوچه ششم - پلاک 20 -واحد 5

کارخانه: گرمسار

تلفن :   88559731-88559735-88559743

فکس :02188559750

تلفن مدیریت : 88103875-88103876

موبایل : 09121385995

ایمیل : Info@Golnamak.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شرکت دیدن فرمایید.

وب سایت: www.Golnamakco.com



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جورابلو

Use salt lamps

 

By placing a salt crystal lamp in the bedroom light, healthy air and thus provides better sleep for your children.

 

Flame flickering light of the candles on the dinner table salt crystals create a beautiful environment quiet and romantic.

 

Natural beauty and unique lamps and light candles to make it a nice gift for many occasions has become.

 

There is a salt crystal lamp light of the adverse effects caused by electronic devices away.

 

Today, in light of the salt crystal lamps are used as the purified air in home and office.

 

You can light the lamp and candles to decorate the fireplace beside the couch or on the counter use.

 

Salt crystal lamps light up when the environment is polluted with smoke turned foul odor to destroy the environment.



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جورابلو

مصرف نمک به صورت گرم شده براي کاهش دادن درد هاي عضلاني بسيار سودمند است.
سايت خبري الطليعه کويت اعلام کرد استفاده از نمک  براي آرامش التهاب و برخي از ناراحتي هاي معده و روده مانند اسهال و دردهايي که در دوران قاعدگي بانوان ايجاد ميشود و براي برطرف کردن گرفتگي عضلات، مفيد است.
طريقه ي مصرف: مقدار يک کيلو  سنگ نمک را حرارت مي دهيم تا گرم شود سپس آن را در ميان يک حوله مي پيچيم  و محکم مي بنديم و روي مو ضع دردناک قرار مي دهيم و اگر  به تدريج سرد شد آن را دوباره گرم مي کنيم.
گفتني است  چنانکه رنگ نمک دودي شد و يا تغيير حالت داد بهتر است مجددا از آن استفاده نشود.برخي نيز معتقدند ماسه ي دريا نيز همين خاصيت را دارد و مي تواند در معالجه، جايگزين نمک شود.
مصرف غذاهاي پر نمک براي بيماران مبتلا به فشار خون بسيار خطرناک است.
بررسي هاي آماري در سال 2004 نشان مي دهد که در انگلستات غريب به 18 ميليون نفر درگير فشارخون بالا مي باشند. فشار خون باعث مي شود تا اين افراد سه برابر بيشتر از مردم عادي دچار بيماري هاي قلبي يا صدمات مغزي شوند. همين آمار نشان مي دهد که سالانه 50 هزار نفر بر اثر سکته مغزي و 238 هزار نفر بر اثر حمله قلبي جان خود را از دست مي دهند. نمک از جمله موادي است که در وعده هاي غذايي روزمره ما بسيار استفاده مي شود و از جمله عوامل مهمي است که با فشار خون ارتباط مستقيم دارد.


چه مقدار نمک بخوريم

شک نداشته باشيد که مصرف نمک براي سلامت انسان کاملآ ضروري است اما امروزه مصرف متوسط نمک توسط اغلب مردم بيش از 2.5 برابر ميزاني است که بايد نمک مصرف کنند. حد اکثر مصرف نمک براي يک فرد بالغ و سالم نبايد بيش از 5-6 گرم در روز باشد، اين مقدار نمک تقريبآ معادل يک قاشوق چايخوري مي باشد.

اما محاسبه مقدار مصرف آن بسيار دشوار است چرا که حدود 70-80 درصد از نمک مصرفي روزانه ما از طريق غذاهايي که ميخوريم به بدن وارد مي شود. نان، بيسکوييت، انواع غذاهاي آماده و ... داراي مقادير قابل توجه نمک هستند و انواع چيپس، سسها، پنير، زيتون و ... داراي مقادير بيشتري نمک هستند که مصرف زياد آنها مي تواند خطرناک باشد

فروش نمک صنعتی و نمک تصفیه شده یددار

انواع نمک صنعتی با دانه بندی متنوع شامل:

سنگ نمك،نمك شيلاتي،نمك نخودي، نمك شكري، نمك صدفي، نمك پودري(نمك نرم صنعتي)،نمك ميكس

و نمک تصفیه شده به روش تبلور مجدد بدون ید و یددار

بهره برداري از بزرگترين معدن سنگ نمك خاورميانه

بسته بندي متنوع از 25 تا 1500 كيلويي

كمترين زمان، بالاترين كيفيت، مناسب ترين قيمت

همكاري جهت حمل تا بنادر و كليه نقاط مرزي، ترخيص و حمل تا مقصد (به ويژه حمل دريايي)

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09121385995-02188559731-02188559735-02188559743

دفترمرکزی: تهران - خ وزراء - کوچه ششم - پلاک 20 -واحد 5

کارخانه: گرمسار

تلفن :   88559731-88559735-88559743

فکس :02188559750

تلفن مدیریت : 88103875-88103876

موبایل : 09121385995

ایمیل : Info@Golnamak.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شرکت دیدن فرمایید.

وب سایت: www.Golnamakco.com



:: برچسب‌ها: معدن سنگ نمک , صادرات سنگ نمك , صادرات نمک به عراق و افغانستان , کارخانه نمک , كارخانه توليد نمك , نمک میکس , نمک جاده , نمک حفاری , نمک شکری , نمک شیلاتی , نمک کلوخه , نمک گرانول , نمک درمانی , نمک ظرفشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394 | نظرات ()