نوشته شده توسط : رضا جورابلو

همه ما درباره زیان‌های نمک زیاد شنیده‌ایم اما خیلی از ما نمی‌دانیم مصرف حدود ۲۳۰۰ میلی‌گرم سدیم (که در حدود یک قاشق چایخوری نمک طعام یافت می‌شود) در طول روز برای بدنمان ضروری است.

بدن ما برای تعادل آب و الکترولیت‌ها، حفظ قدرت عضله‌ها و عملکرد عصب‌هایش به حدود ٢٣٠٠ میلی گرم سدیم در طول روز نیاز دارد. پس تمام افراد، به جز آن‌ها که منع پزشکی دارند، باید روزانه یک قاشق چایخوری نمک مصرف کنند تا نیاز بدنشان به سدیم تامین شود. البته متاسفانه میزان مصرف نمک و سدیم دریافتی بیشتر مردم، خیلی بالاتر از این مقدار است زیرا آن ها فقط نمکی که مصرف می‌کنند، در نظر می‌گیرند در حالی که بسیاری از خوراکی‌ها دارای سدیم فراوان هستند.. می‌پرسید کدام یک؟ بهتر است ادامه همین مطلب را مطالعه کنید.

۱. غلات صبحانه‌

برخی از انواع غلات صبحانه که بیشتر ما آن ها را با نام کورن‌فلکس می‌شناسیم، حاوی سدیم هستند. اگر برچسب این محصولات را به دقت بخوانید، متوجه می‌شوید در هر یک فنجان از بعضی‌ از آنها حدود ۲۵۰ میلی‌گرم سدیم وجود دارد، بنابراین موقع خرید غلات صبحانه، حواستان را جمع کنید و انواع بدون سدیم آن ها را از قفسه بردارید.

۲. غذاهای فریزشده

بسیاری از غذاهای آماده و نیمه‌آماده فریزشده مانند انواع پیتزا، همبرگر، ناگت، کباب لقمه و حتی سبزی‌های فریزشده حاضری، حاوی مقادیر قابل‌توجهی نمک و سدیم هستند. به همین دلیل باید برچسبشان را پیش از خرید یا مصرف به دقت بخوانید تا متوجه شوید که با یک وعده مصرف آن ها، چه مقدار سدیم دریافت خواهید کرد و این سدیم دریافتی را از حجم نمک مصرفی روزانه‌تان کم کنید. ضمن اینکه حتما باید برندهای مختلف غذاهای آماده را با یکدیگر مقایسه و آن ها که سدیم کمتری دارند، خریداری کنید

.

۳. آب سبزی‌ها

هریک فنجان آب انواع سبزی‌ها مانند آب گوجه‌فرنگی یا آب سبزی‌های ترکیبی که بیشتر برای پخت سوپ، استفاده می‌شود هم حاوی ۵۰۰- ۴۵۰ میلی‌گرم سدیم است. به همین دلیل توصیه می‌شود تا می‌توانید از سبزی‌های تازه برای پخت غذا استفاده کنید و اگر مجبور به خرید این محصولات هستید، برندهایی را که سدیم کمتری دارند، انتخاب کنید.

بسیاری از غذاهای آماده و نیمه‌آماده فریزشده مانند انواع پیتزا، همبرگر، ناگت، کباب لقمه و حتی سبزی‌های فریزشده حاضری، حاوی مقادیر قابل‌توجهی نمک و سدیم هستند. به همین دلیل باید برچسبشان را پیش از خرید یا مصرف به دقت بخوانید.

۴. کنسرو سبزیجات

شاید استفاده از نخودفرنگی، ذرت، هویج، قارچ، لوبیا و... کنسروشده، کاری بسیار ساده در زندگی‌های امروزی باشد اما بد نیست بدانید تمام موادغذایی کنسروی و حتی رب‌ها و سس‌ها حاوی مقادیر قابل‌توجهی سدیم هستند. مثلا یک فنجان ذرت کنسروشده حدود ۷۰۰ میلی‌گرم سدیم دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود یا کنسروهایی که عبارت «بدون نمک» یا «کم سدیم» روی آنها نوشته شده است، بخرید یا به جای استفاده مداوم از غذاهای کنسروی، کمی به سلامتتان اهمیت دهید و خودتان اقدام به خرید و پخت سبزی‌های تازه در منزل کنید. یادتان باشد که کنسرو برای شرایط سخت و بحرانی که امکان دسترسی به موادغذایی تازه وجود ندارد، تولید شده است.

۵. سوپ‌های حاضری

انواع سوپ‌های حاضری از سوپ جو و قارچ گرفته تا سوپ سبزیجات و گوجه‌فرنگی، همه و همه سرشار از نمک و سدیم هستند. نکته قابل تامل در مورد این محصولات، افزودن نمک هنگام طبخ نهایی به آنهاست که باعث می‌شود حجم سدیم دریافتی بدن در یک وعده غذایی، بسیار بالاتر از حد انتظار رود.

به همین دلیل باید به این ۳ توصیه درباره سوپ‌های حاضری توجه کنید تا میزان سدیم دریافتی بدنتان پس از مصرف آنها بالا نرود؛ اول، برچسب محصول را پیش از خرید بخوانید و انواعی که کمترین میزان نمک و سدیم را دارند، انتخاب کنید. دوم اینکه خودتان در منزل، کمی سبزی‌های تازه مانند قارچ، جعفری، گشنیز، گوجه‌فرنگی یا هویج به این سوپ‌ها اضافه کنید. سوم، به هیچ‌وجه داخل آنها نمک نریزید و برای بالا رفتن ارزش تغذیه‌ای‌شان در صورت تمایل به جای آب، آن‌ها را با شیر بجوشانید و آماده خوردن کنید.

۶. مغزها و دانه‌های بوداده

بیشتر ما ترجیح می‌دهیم به جای خرید یک پاکت ۲۵۰ گرمی از انواع مغز یا دانه‌های خام، یک پاکت کوچک‌تر و البته گران‌تر از انواع بوداده آنها را برای خود یا فرزندمان تهیه کنیم. این در حالی است که میزان نمک و سدیم مغزها و دانه‌های بوداده، بسیار بالاتر از نمک و سدیم موجود در انواع خام یا حتی تنوری آنهاست. به همین دلیل هیچ وقت خرید بادام یا بادام زمینی شور به انواع خام و تنوری (برشته) آنها برتری و اولویتی ندارد. مغزها و دانه‌های خام، می‌توانند برای بدنمان بسیار مفید باشند در صورتی که انواع شور آن‌ها، نه‌تنها فایده چند‌انی برایمان ندارند بلکه ممکن است مصرف مداومشان سلامتمان را هم به خطر بیندازند

فروش نمک صنعتی و نمک تصفیه شده یددار

انواع نمک صنعتی با دانه بندی متنوع شامل:

سنگ نمك،نمك شيلاتي،نمك نخودي، نمك شكري، نمك صدفي، نمك پودري(نمك نرم صنعتي)،نمك ميكس

و نمک تصفیه شده به روش تبلور مجدد بدون ید و یددار

بهره برداري از بزرگترين معدن سنگ نمك خاورميانه

بسته بندي متنوع از 25 تا 1500 كيلويي

كمترين زمان، بالاترين كيفيت، مناسب ترين قيمت

همكاري جهت حمل تا بنادر و كليه نقاط مرزي، ترخيص و حمل تا مقصد (به ويژه حمل دريايي)

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09121385995-02188559731-02188559735-02188559743

دفترمرکزی: تهران - خ وزراء - کوچه ششم - پلاک 20 -واحد 5

کارخانه: گرمسار

تلفن :   88559731-88559735-88559743

فکس :02188559750

تلفن مدیریت : 88103875-88103876

موبایل : 09121385995

ایمیل : Info@Golnamak.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شرکت دیدن فرمایید.

وب سایت: www.Golnamakco.com



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جورابلو

شیوه های درمان با نمک در حقیقت کشف تازه ای نیست. یونانیان باستان در یافته بودند که معادن نمک و غارهای نمکی تاثیر مثبت و شگرفی بر روی بیماری های تنفسی و همچنین بهبود بیماری های روانی دارند به نحوی که دریافته بودند افرادی که در معادن نمک کار میکنند هیچگاه به بیماری های تنفسی دچار نمیشوند. این افراد در گذشته های دور و با استفاده از این تاثیرات موفق به درمان بیماریهای تنفسی و بهبود تنفس افراد مبتلا به این بیماری ها شده بودند. در بحبوهه جنگ های جهانی هم آلمانها برای بهبود تنفس سربازان خود قبل از اعزام به جنگ مدتی آنها را به غارها و معادن نمکی میفرستادند تا از تاثیرات شگرف نمک در بهبود سلامت سیستم تنفسی و عصبی بهره مند گردند.

ناگفته پیداست که نوع نمک مورد استفاده در غارهای نمکی و به تبع آن در اتاق های نمکی با نمک های خوراکی که در بسیاری موارد برای سلامت هم مضر هستند بسیار متفاوتند و نمک مورد استفاده در اطاق های نمکی نوع خاصی از نمک هستند که مصرف آن چه بصورت خوراکی و چه بصورت تنفسی مشکلی را برای سلامت ایجاد نمی کند.

 

نمک درمانی (Salt Therapy): استفاده آزمایشگاهی از تاثیر نمک در بهبود بیماری های تنفسی و به تبع آن بهبود بیماری های ناشی از اختلال در سیستم تنفسی است. مکانیسم این فرایند ایجاد شرایط موجود در معادن نمک طبیعی و غارهای نمک طبیعی بوسیله ژنراتور ها و هواساز های نمکی است. هوای ایجاد شده توسط این ژنراتورها کاملا تمیز، خشک، عاری از میکروب، و عاری از هرگونه مواد شیمیایی است.

نمک درمانی به روش نوین، در سال 1982 در شوروی ابداع شد و از آن تاریخ تا به امروز میلیون ها نفر در سراسر دنیا از فواید این روش درمانی بدون دارو جهت درمان و بهبود بیماری هایی نظیر آسم، آلرژی، گرفتگی مجاری تنفسی، سرفه های مزمن و غیره بهره مند شده اند.

موج دوم استفاده از روش های درمانی ابداع شده (نمک درمانی) و غارها و اطاق های نمکی از ابتدای سال 2009 شروع شده است. امروزه تقریباً در تمامی کشور های اروپایی، آمریکای شمالی (آمریکا و کانادا)، ژاپن و بسیاری از کشور های دیگر این روش برای بهبود سلامت افراد مورد استفاده قرار میگیرد و به سرعت در حال گسترش است.

هواسازهای غارهای مصنوعی نمکی (Dry Saline Diffuser) امروزه دراتحادیه اروپا (European Union ) و آمریکا به عنوان یک ابزار پزشکی ثبت و آزمایش شده مورد استفاده قرار میگیرد. در اتحادیه اروپا این سیستم به شماره CR1609 (European Council Directive - Declaration of Conformity #CE1609)، در دیوان بهداشت کانادا به شماره 1342 (Health Canada Medical Devices Bureau #1342 ) و در روسیه در وزارت بهداشت این کشور ثبت رسمی شده است و در تمامی کشور های عضو اتحادیه اروپا، انگلستان، کانادا، آمریکا و بیشتر کشور های دیگر به عنوان یک جایگزین دارو برای بهبود بیماریهای تنفسی و روحی به وفور مورد استفاده قرار میگیرد به نحوی که در بسیاری از کشورهای اروپایی شرکت های بیمه ای قسمتی از هزینه های استفاده از غارهای نمکی را همانند دیگر خدمات درمانی و بهداشتی پرداخت می نمایند و افراد را به استفاده بیشتر از روش های طبیعی درمان و بهبود بیماری ها تشویق مینمایند.

مکانیسم عملکرد:

هوای طبیعی غارهای واقعی نمک توسط دستگاه های هواساز نمکی (Dry Saline Diffuser medical device ) بصورت کاملاً مشابه ایجاد میگردد. در این دستگاه ها نمک مخصوص بوسیله هوای ایجاد شده توسط دستگاه ژنراتور به داخل غار دمیده میشود و بدین ترتیب هوا بوسیله نمک مخصوص غنی میگردد. در این غارها دمای هوا، رطوبت، تمرکز و بقیه مولفه ها بطور کاملاً دیجیتالی کنترل میگردد تا شرایطی کاملاً شبیه غارهای طبیعی نمک ایجاد گردد. نمک دمیده شده در داخل غار (اطاق) نمکی غیر قابل دیدن و کاملاً شبیه هوای طبیعی می باشد و در واقع اثر پزشکی غارهای نمکی ناشی از این هوای ایجاد شده است که هیچ بو و رنگی هم ندارد. این هوا با جایابی در منتهی الیه پایینی شش ها عملاً باعث ایجاد مکانیسم تنفس بهتر، باز شدن شریان های تنفسی میگردد. پس از جایابی این ذرات نمک معلق در هوای غار در شش ها و مجاری تنفسی، باکتری ها و میکروب ها و خلط ها توسط این ذرات جذب میشوند و پس از مدتی قسمت اعظم این باکتری ها، میکروب ها و خلط ها بوسیله سرفه دفع میگردند. دفع این باکتری ها کمک شایانی در بهبود بیماری هایی نظیر آلرژی و همچنین اثرات فوق العاده زیادی در شادابی و کاهش اضطراب و افسردگی دارند. از خصوصیات مهم دیگر نمک درمانی تاثیر شگرف آن بر روی بیماری های پوستی، افسردگی، اضطراب، ضعف اعصاب و... می باشد. همچنین استنشاق هوای غنی شده با نمک باعث بهبود و کاهش التهاب و ورم در سراسر دستگاه تنفسی خصوصاً بینی، گلو، و شش ها میگردد. همچنین کاهش ورم و آماس در غشاء های مخاطی از اثرات مفید استفاده از اتاق های نمکی است (غِشاءهای مُخاطی، لایه‌های سلولی هستند که قسمت‌هایی از بدن را که نباید خشک شوند، حفاظت می‌کنند. این غشاها، دهان و بینی، داخل پلک‌ها، مجاری تناسلی، گوارشی و تنفسی را می‌پوشانند. یاخته‌های اختصاصی موجود در این غشاها تحت عنوان سلولهای گابلت، مخاط) موکوس را که یک پروتئین چسبنده است ترشح می‌کنند، مخاط باعث لغزنده سازی و پاکسازی می‌شود. در نقاطی که حفرات بدن باز می‌شوند، غشاهای مخاطی در امتداد پوست قرار می‌گیرند. نمک درمانی و اسفاده از اتاق های نمکی همچنین باعث کاهش ریسک ابتلا به بیماری های تنفسی خصوصاً آسم (آلرژی)، برونشیت، تنگی نفس، سرماخوردگی، بیماریهای عصبی، و... در افراد عادی میگردد.

فروش نمک صنعتی و نمک تصفیه شده یددار

انواع نمک صنعتی با دانه بندی متنوع شامل:

سنگ نمك،نمك شيلاتي،نمك نخودي، نمك شكري، نمك صدفي، نمك پودري(نمك نرم صنعتي)،نمك ميكس

و نمک تصفیه شده به روش تبلور مجدد بدون ید و یددار

بهره برداري از بزرگترين معدن سنگ نمك خاورميانه

بسته بندي متنوع از 25 تا 1500 كيلويي

كمترين زمان، بالاترين كيفيت، مناسب ترين قيمت

همكاري جهت حمل تا بنادر و كليه نقاط مرزي، ترخيص و حمل تا مقصد (به ويژه حمل دريايي)

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09121385995-02188559731-02188559735-02188559743

دفترمرکزی: تهران - خ وزراء - کوچه ششم - پلاک 20 -واحد 5

کارخانه: گرمسار

تلفن :   88559731-88559735-88559743

فکس :02188559750

تلفن مدیریت : 88103875-88103876

موبایل : 09121385995

ایمیل : Info@Golnamak.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شرکت دیدن فرمایید.

وب سایت: www.Golnamakco.com



:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جورابلو

 

سنگ بلور نمک

دارای انرژی های بسیاری است که جهت درمان های زیر مفید است:

- درمان انواع درد ها همچون پا ،زانو ،مچ ، دست ، کمر درد که همراه با ورم و یا کبودی هستند.

- درمان بیماری های ریوی ، آسم و سرفه.

- انرژی زا و یا شفا بخش نمودن گیاهان و سنگ ها.

- ایجاد آرامش در افراد و کاهش استرس ، اضطراب و عصبانیت مفید است.

درمان انواع درد ها همچون  پا ،زانو ،مچ ، دست ، کمر درد که همراه با ورم و یا کبودی هستند:

طریقه استفاده : مقداری بلور نمک را بر روی تعدادی برگ آلو به مدت ده دقیقه قرار دهید تا انرژی های مثبت و شفا بخش برگ ها نیز جذب شده وسپس بلور های نمک را بر روی محل درد به مدت بیست دقیقه بگذارید . در این مدت باید زیر نور آفتاب درازبکشید . این روش را روزی یک بار در هنگام ظهر تکرار کنید .

توجه داشته باشید که بلور نمک بسیار حساس است و خیلی سریع انرژی های منفی محیط اطراف خویش را جذب می نماید . بنابراین می بایستی آنها را به دور از امواج منفی نگهداری نمایید . بلور نمک، امواج منفی را از فاصله ی 5 متری حتی با وجود مانع جذب می کند . بهتر است همیشه قبل و بعد از استفاده از بلور های نمک ، آنها را مدتی زیر نور آفتاب قرار دهید تا امواج منفی خارج شوند .

درمان بیماری های ریوی، آسم و سرفه:

طریقه استفاده : مقدار بلور نمک را به مدت ده دقیقه زیر نور آفتاب داغ بگذارید . همچنین مقداری اسفنج را نیز به مدت پنج دقیقه در آفتاب قرار داده و سپس بلور نمک را بر روی اسفنج گذاشته و آنها را درون ظرفی که تعدادی از برگ های درختان : انجیر ، زردآلو ، شاه توت ، توت و مو قبلاً در آن نهاده شده ، به مدت پنج دقیقه قرار دهید . سپس بلور نمک را بر روی چاکرای پنجم ( گلو ) به مدت ده دقیقه بگذارید . اکنون بلور نمک را دو باره داخل آن ظرف گذاشته و آنها را به مدت ده دقیقه در آفتاب قرار دهید . سپس بلور نمک را به مدت سه دقیقه داخل یک لیوان آب گذاشته و پس از آن بلور نمک را بر داشته و آب را میل کنید . توجه داشته باشید که تا دو ساعت نباید هیچ چیزی ( حتی آب ) بخورید این روش را روزی یک بار تکرار نموده و هرگز از بلور نمک مخصوص فرد دیگر استفاده نکنید . چرا که مدارات مغناطیسی اطراف بدن انسان ها با یکدیگر متفاوت بوده و مقداری از انرژی های منفی بیمار ممکن است به فرد دیگر انتقال یابد . بنا بر این هر فردی می با یست یک تکه بلور نمک مخصوص به خود داشته با شد .

انرژی زا و یا شفا بخش نمودن گیاهان و سنگ ها:

طریقه استفاده : چنانچه یک قطعه بلور نمک را به مدت ده دقیقه در آفتاب گذاشته و سپس به مدت یک ساعت در کنار گیاه ، میوه و یا یک قطعه سنگ قرار دهید ، انرژی های مثبت و مفید موجود در بلورنمک به آن منتقل می گردد .

توجه داشته باشید که قرار گرفتن بلور نمک در کنار میوه هایی همچون : سیب ، موز و هندوانه ، مقدار انرژی موجی آنها را تقویت می نماید . چنانچه مقداری از آن میوه را میل کنید ، علاوه بر کسب انرژی های مثبت و انرژی زا بودن، با قرار دادن مقدار کمی از آن میوه بر روی چشم سوم خویش ، انرژی آن را نیز کاملاً احساس خواهید نمود . این  انرژی که از بلور نمک دریافت می شود ، فقط به مدت یک ساعت در میوه و یا جسم باقی می ماند  و سپس نابود می شود .

ایجاد آرامش در افراد و کاهش استرس ، اضطراب و عصبا نیت:

طریقه استفاده: کا فیست یک قطعه بلور نمک را به مدت ده دقیقه بر روی چشم سوم خو یش قرار دهید .

هاله نمک: نمک دارای هاله ای به صورت موجی بوده و دارای حدود 30 سانتی متر ارتفاع است که به رنگ های سرد مانند : سبز ، آبی ، یشمی ، فیروزه ای ، لا جوردی ، بنفش ، نیلی و ... می باشد .

توصیه ها :

-بهتر است خانم های باردار قبل از سه ماهگی به هیچ عنوان بلور نمک را لمس نکنند .

-بلور نمک باید فقط بر روی خاک قرار داشته و با اجسام دیگر و گیاهان حداقل 5 متر فاصله داشته باشد .

 

فروش نمک صنعتی و نمک تصفیه شده یددار

انواع نمک صنعتی با دانه بندی متنوع شامل:

سنگ نمك،نمك شيلاتي،نمك نخودي، نمك شكري، نمك صدفي، نمك پودري(نمك نرم صنعتي)،نمك ميكس

و نمک تصفیه شده به روش تبلور مجدد بدون ید و یددار

بهره برداري از بزرگترين معدن سنگ نمك خاورميانه

بسته بندي متنوع از 25 تا 1500 كيلويي

كمترين زمان، بالاترين كيفيت، مناسب ترين قيمت

همكاري جهت حمل تا بنادر و كليه نقاط مرزي، ترخيص و حمل تا مقصد (به ويژه حمل دريايي)

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09121385995-02188559731-02188559735-02188559743

دفترمرکزی: تهران - خ وزراء - کوچه ششم - پلاک 20 -واحد 5

کارخانه: گرمسار

تلفن :   88559731-88559735-88559743

فکس :02188559750

تلفن مدیریت : 88103875-88103876

موبایل : 09121385995

ایمیل : Info@Golnamak.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شرکت دیدن فرمایید.

وب سایت: www.Golnamakco.com



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جورابلو

شاید بیشترمان از دیگران شنیده باشیم نمک زیاد نخور ، خوب نیست  نمک زیاد بخوری فشار خون می گیری اما اگر بدونید چقدر نمک خوبه. به شرطی که نخوریدش، استنشاقش کنید. جالبه نه؟ البته نمک انواع مختلفی داره که اونی که می تونید استنشاقش کنید با اونی که می خورید یه جورایی فرق داره. با من همراه شید تا بیشتر با این روش آشنا شید.

تازگی ها روش جدیدی برای استفاده از نمک در درمان استفاده می شود که شاید برای اکثریت ما عجیب باشه البته شیوه های درمان با نمک در حقیقت کشف تازه ای نیست. یونانیان باستان در یافته بودند که معادن نمک و غارهای نمکی تاثیر مثبت و شگرفی بر روی بیماری های تنفسی و همچنین بهبود بیماری های روانی دارند به نحوی که فهمیده بودند افرادی که در معادن نمک کار میکنند هیچگاه به بیماری های تنفسی دچار نمیشوند. این افراد در گذشته های دور و با استفاده از این تاثیرات موفق به درمان بیماریهای تنفسی و بهبود تنفس افراد مبتلا به این بیماری ها شده بودند. در بحبوهه جنگ های جهانی هم آلمانها برای بهبود تنفس سربازان خود قبل از اعزام به جنگ مدتی آنها را به غارها و معادن نمکی میفرستادند تا از تاثیرات شگرف نمک در بهبود سلامت سیستم تنفسی و عصبی بهره مند گردند.

می بینید! قدیمی ها ارزش و تاثیر نعمت های خداوند رو خوب می دونستند. بد نیست ما هم  از ارزش های  این نعمات بهترین استفاده را کنیم. حالا بیاییم از نظر علمی در مورد این موضوع بهتر بدانیم.

نمک درمانی (Salt Therapy ) استفاده آزمایشگاهی از تاثیر نمک در بهبود بیماری های تنفسی و به تبع آن بهبود بیماری های ناشی از اختلال در سیستم تنفسی است. مکانیسم این فرایند ایجاد شرایط موجود در معادن نمک طبیعی و غارهای نمک طبیعی بوسیله ژنراتور ها و هواساز های نمکی است. هوای ایجاد شده توسط این ژنراتورها کاملا تمیز، خشک، عاری از میکروب، و عاری از هرگونه مواد شیمیایی است.

نمک درمانی به روش نوین، در سال 1982 در شوروی ابداع شد و از آن تاریخ تا به امروز میلیون ها نفر در سراسر دنیا از فواید این روش درمانی بدون دارو جهت درمان و بهبود بیماری هایی نظیر آسم، آلرژی، گرفتگی مجاری تنفسی، سرفه های مزمن و غیره بهره مند شده اند.

موج دوم استفاده از روش های درمانی ابداع شده (نمک درمانی) و غارها و اطاق های نمکی از ابتدای سال 2009 شروع شده است. امروزه تقریباً در تمامی کشور های اروپایی، آمریکای شمالی (آمریکا و کانادا)، ژاپن و بسیاری از کشور های دیگر این روش برای بهبود سلامت افراد مورد استفاده قرار میگیرد و به سرعت در حال گسترش است.

هواسازهای غارهای مصنوعی نمکی امروزه دراتحادیه اروپا و آمریکا به عنوان یک ابزار پزشکی ثبت و آزمایش شده مورد استفاده قرار میگیرد. در اتحادیه اروپا این سیستم، در دیوان بهداشت کانادا و در روسیه در وزارت بهداشت این کشور ثبت رسمی شده است و در تمامی کشور های عضو اتحادیه اروپا، انگلستان، کانادا، آمریکا و بیشتر کشور های دیگر به عنوان یک جایگزین دارو برای بهبود بیماریهای تنفسی و روحی به وفور مورد استفاده قرار میگیرد به نحوی که در بسیاری از کشورهای اروپایی شرکت های بیمه ای قسمتی از هزینه های استفاده از غارهای نمکی را همانند دیگر خدمات درمانی و بهداشتی پرداخت می نمایند و افراد را به استفاده بیشتر از روش های طبیعی درمان  و بهبود بیماری ها تشویق مینمایند.

فروش نمک صنعتی و نمک تصفیه شده یددار

انواع نمک صنعتی با دانه بندی متنوع شامل:

سنگ نمك،نمك شيلاتي،نمك نخودي، نمك شكري، نمك صدفي، نمك پودري(نمك نرم صنعتي)،نمك ميكس

و نمک تصفیه شده به روش تبلور مجدد بدون ید و یددار

بهره برداري از بزرگترين معدن سنگ نمك خاورميانه

بسته بندي متنوع از 25 تا 1500 كيلويي

كمترين زمان، بالاترين كيفيت، مناسب ترين قيمت

همكاري جهت حمل تا بنادر و كليه نقاط مرزي، ترخيص و حمل تا مقصد (به ويژه حمل دريايي)

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09121385995-02188559731-02188559735-02188559743

دفترمرکزی: تهران - خ وزراء - کوچه ششم - پلاک 20 -واحد 5

کارخانه: گرمسار

تلفن :   88559731-88559735-88559743

فکس :02188559750

تلفن مدیریت : 88103875-88103876

موبایل : 09121385995

ایمیل : Info@Golnamak.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شرکت دیدن فرمایید.

وب سایت: www.Golnamakco.com



:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جورابلو

نمک یکی از مواد مورد نیاز برای سوخت و ساز بدن  انتقال پیام های عصبی و کارکرد صحیح عضلات است.

در حال حاضر مصرف نمک که خصوصا در غذاهای آماده به میزان زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، در کشور ما بالا است.

توصیه می شود روزانه حداکثر 2 تا 3 گرم نمک مصرف شود. این در حالی است که مصرف نمک در کشور ما حدود 10 گرم در روز می باشد.

 مصــرف زیــاد نمک و غذاهای شور، یکی از عوامل موثر در افزایش فشار خون و بروز بیماری های قلبی و عروقی است.

 در صورتی که نمک به مقدار مناسب مصرف شود و کلیه ها هم سالم و دارای عملکرد خوب باشند، نمک مازاد بر نـیـاز بدن به راحتی از راه کلیه ها و از طریق ادرار دفع می شود. اما در صورت اختلال در کارکرد کلیه ها یا یکی از سیستم های مربوط به دفع نمک اضافی بدن، نمک مصرفی اضافی موجب تجمع آب در بدن می شود که نتیجه آن، ورم کلی و یا ورم قسمت هایی از بدن خواهد بود.

نمک به مقدار مشخص مورد نیاز بدن است و باید حتما مصرف شود؛ به طور مثال در هنگام اسهال و استفراغ و یا فعالیت شدید بدنی در گرما، با مصرف کمی نمک می توان املاح از دست رفته را جبران کرد.

برای ساخته شدن اسید معده هم نمک لازم است. وقتی اسید معده کم شود، هضم غذا به خوبی صورت نمی گیرد. همچنین میکروب های مضر در معده و سیستم گوارش رشد می کنند.

در بسیاری از دستورات اسلامی بر مصرف مقدار خیلی کم نمک در افراد کاملا سالم، قبل و بعد از غذا تاکید شده است.

نمک می تواند موجب افزایش ترشحات بزاق دهان و شیره های گوارشی شود و در نتیجه به هضم بهتر غذا به ویژه مواد نشاسته ای کمک کند.

 برای پیشگیری از فشار خون بالا و بیماری های قلبی به نکات تغذیه ای مرتبط با نمک زیر توجه کنید:

- هنگام طبخ غذا از مقدار نمک کمتری استفاده کنید.

  - سر سفره از نمکدان استفاده نکنید.

 - غذاهای کنسرو شده و بسیاری از مواد غذایی بسته بندی شده و آماده دارای مقادیر زیادی نمک هستند، به همین دلیل بهتر است مصرف این گونه مواد غذایی را محدود کنید.

- برای بهبود طعم غذا و کاهش مصرف نمک در تهیه غذاها، به جای نمک از سبزی های تازه، سیر، لیمو ترش ، آب نارنج، آویشن، شوید و ... استفاده کنید.

 - مصرف غذاهای شور مثل آجیل شور، چیپس، پفک، انواع شور، ماهی دودی، سوسیس و کالباس را کاهش دهید. 

 - جوش شیرین که برای ورآمدن و پف کردن انواع نان و کیک به کار می رود، دارای مقدار زیادی سدیم است. بنابراین در افرادی که به علت ابتلا به بیماری، محدودیت مصرف نمک دارند، مصرف جوش شیرین هم باید بسیار محدود یا قطع شود.

 - همواره باید به تاریخ مصرف نمک، وجود پروانه ساخت از وزارت بهداشت و عبارت "تصفیه شده" بر روی بسته بندی نمک دقت نمود.

 - برخی از پژوهش ها نشان داده است بین مصرف زیاد نمک با طاسی سر، بد خوابی و بی خوابی ارتباط وجود دارد.

 نکاتی چند در مورد نمک یددار تصفیه شده:

- نمک تصفیه نمکی است کاملا بهداشتی که ناخالصی های آن حذف شده است.

 - توصیه می شود نمک مصرفی از نوع یددار و تصفیه شده باشد. نمک های تصفیه شده یددار به دلیل خلوص بالا میزان ید را بهتر و به مدت بیشتر حفظ می کنند.

 - نگهداری و ذخیره نمودن نمک یددار به مدت طولانی (بیش از یک سال) موجب از دست رفتن قسمتی از ید آن می شود. برای حفظ ید در نمک، باید نمک را دور از نور و رطوبت و در ظرف در بسته پلاستیکی، چوبی، سفالی و یا شیشه ای رنگی نگهداری کرد و جهت اضافه کردن آن به غذا در زمان طبخ، نمک را در انتهای پخت اضافه نمود تا یــد آن تا حد امکان حفظ شود.

 وجود ناخالصی ها در نمک، خصوصا در افرادی که سابقه بیماری های گوارشی، کلیوی و کبدی دارند و حتی مصرف مداوم آن در افراد سالم، منجر به بروز ناراحتی های گوارشی، کلیوی، کبدی و حتی ممانعت از جذب آهن در بدن می شود.

نویسنده :  نغمه تشکری بهسایت

 

فروش نمک صنعتی و نمک تصفیه شده یددار

انواع نمک صنعتی با دانه بندی متنوع شامل:

سنگ نمك،نمك شيلاتي،نمك نخودي، نمك شكري، نمك صدفي، نمك پودري(نمك نرم صنعتي)،نمك ميكس

و نمک تصفیه شده به روش تبلور مجدد بدون ید و یددار

بهره برداري از بزرگترين معدن سنگ نمك خاورميانه

بسته بندي متنوع از 25 تا 1500 كيلويي

كمترين زمان، بالاترين كيفيت، مناسب ترين قيمت

همكاري جهت حمل تا بنادر و كليه نقاط مرزي، ترخيص و حمل تا مقصد (به ويژه حمل دريايي)

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09121385995-02188559731-02188559735-02188559743

دفترمرکزی: تهران - خ وزراء - کوچه ششم - پلاک 20 -واحد 5

کارخانه: گرمسار

تلفن :   88559731-88559735-88559743

فکس :02188559750

تلفن مدیریت : 88103875-88103876

موبایل : 09121385995

ایمیل : Info@Golnamak.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شرکت دیدن فرمایید.

وب سایت: www.Golnamakco.com



:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جورابلو

نساجي ها، دباغي ها، حفاري ها، اسيد سازي ها، سرم سازي ها، شهرداري ها، راه و ترابري ها، شيلات، تصفيه آب، كارخانجات توليد مواد آرايشي و بهداشتي و مواد شوينده، كارخانجات توليد مواد غذايي و غذاي آماده، كنسرو سازي ها، تنقلات، گند زدايي و ...

سنگ نمك، نمك شيلاتي (كراشري)، نمك نخودي، نمك مش 90، نمك مش 100، نمك مش 110 (نمك شكري)، نمك مش 120 و 130 (نمك صدفي)، نمك پودري (نمك نرم صنعتي)، نمك ميكس (از 0 ميلي متر تا 8 ميلي متر)

گروه كارخانه جات گل نمك با دسترسي به بزرگترين معدن سنگ نمك خاور ميانه با بالاترين خلوص، امكان فراهم كردن سفارش نمك در هر ابعاد براي كليه كاربردهاي آن در كمترين زمان و با بهترين همكاري جهت حمل و نقل و ترخيص را دارد.

بسته بندي متنوع از 20 تا 1000 كيلويي در كيسه هاي يك جداره،دو جداره يا لمينيت

كمترين زمان، بالاترين كيفيت، مناسب ترين قيمت

همكاري جهت حمل تا بنادر و كليه نقاط مرزي، ترخيص و حمل تا مقصد (به ويژه حمل دريايي)

بيش از بيست سال سابقه صادرات نمك به بيش از بيست كشور در سرتاسر دنيا از جمله : بوليوي، سنگال، تركمنستان، تركيه، آذربايجان، عربستان، امارات متحده عربي، بحرين، عمان، قطر، كويت، عراق و ...

فروش نمک صنعتی و نمک تصفیه شده یددار

انواع نمک صنعتی با دانه بندی متنوع شامل:

سنگ نمك،نمك شيلاتي،نمك نخودي، نمك شكري، نمك صدفي، نمك پودري(نمك نرم صنعتي)،نمك ميكس

و نمک تصفیه شده به روش تبلور مجدد بدون ید و یددار

بهره برداري از بزرگترين معدن سنگ نمك خاورميانه

بسته بندي متنوع از 25 تا 1500 كيلويي

كمترين زمان، بالاترين كيفيت، مناسب ترين قيمت

همكاري جهت حمل تا بنادر و كليه نقاط مرزي، ترخيص و حمل تا مقصد (به ويژه حمل دريايي)

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09121385995-02188559731-02188559735-02188559743

دفترمرکزی: تهران - خ وزراء - کوچه ششم - پلاک 20 -واحد 5

کارخانه: گرمسار

تلفن :   88559731-88559735-88559743

فکس :02188559750

تلفن مدیریت : 88103875-88103876

موبایل : 09121385995

ایمیل : Info@Golnamak.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شرکت دیدن فرمایید.

وب سایت: www.Golnamakco.com



:: برچسب‌ها: معدن سنگ نمک-صادرات سنگ نمك-صادرات نمک بهعراقوافغانستان-کارخانه نمک-كارخانه توليد نمك-نمک میکس-نمک جاده-نمک حفاری-نمک شکری-نمک شیلاتی-نمک کلوخه-نمک گرانول-نمک درمانی-نمک ظرفشویی معدن سنگ نمک , صادرات سنگ نمك , صادرات نمک بهعراقوافغانستان , کارخانه نمک , كارخانه توليد نمك , نمک میکس , نمک جاده , نمک حفاری , نمک شکری , نمک شیلاتی , نمک کلوخه , نمک گرانول , نمک درمانی , نمک ظرفشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جورابلو

سنگ نمك، نمك شيلاتي (كراشري)، نمك نخودي، نمك مش 90، نمك مش 100، نمك مش 110 (نمك شكري)، نمك مش 120 و 130 (نمك صدفي)، نمك پودري (نمك نرم صنعتي)، نمك ميكس (از 0 ميلي متر تا 8 ميلي متر)

گروه كارخانه جات گل نمك با دسترسي به بزرگترين معدن سنگ نمك خاور ميانه با بالاترين خلوص، امكان فراهم كردن سفارش نمك در هر ابعاد براي كليه كاربردهاي آن در كمترين زمان و با بهترين همكاري جهت حمل و نقل و ترخيص را دارد.

همکاری با بسیاری از اصناف از جمله: شیلات، تصفیه خانه ها، دباغی ها، نساجی ها، حفاری ها، راه و ترابری ها، شهرداری ها، سرم سازی ها، اسید سازی ها، کارخانجات تولید مواد شوینده، کارخانجات تولید مواد آرایشی و بهداشتی، کارخانجات تولید و بسته بندی مواد غذایی، کنسروسازی ها

فروش نمک صنعتی و نمک تصفیه شده یددار

انواع نمک صنعتی با دانه بندی متنوع شامل:

سنگ نمك،نمك شيلاتي،نمك نخودي، نمك شكري، نمك صدفي، نمك پودري(نمك نرم صنعتي)،نمك ميكس

و نمک تصفیه شده به روش تبلور مجدد بدون ید و یددار

بهره برداري از بزرگترين معدن سنگ نمك خاورميانه

بسته بندي متنوع از 25 تا 1500 كيلويي

كمترين زمان، بالاترين كيفيت، مناسب ترين قيمت

همكاري جهت حمل تا بنادر و كليه نقاط مرزي، ترخيص و حمل تا مقصد (به ويژه حمل دريايي)

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09121385995-02188559731-02188559735-02188559743

دفترمرکزی: تهران - خ وزراء - کوچه ششم - پلاک 20 -واحد 5

کارخانه: گرمسار

تلفن :   88559731-88559735-88559743

فکس :02188559750

تلفن مدیریت : 88103875-88103876

موبایل : 09121385995

ایمیل : Info@Golnamak.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شرکت دیدن فرمایید.

وب سایت: www.Golnamakco.com



:: برچسب‌ها: نمک خوراکی-تولید نمک خوراکی-فروش نمک تصفیه شده-فروش نمک بسته بندی-فروش نمک دانه بندی-نمک یددار-نمک طعام-ملح طعام-فروش نمک صنعتی-نمک گرانول-نمک تبلور مجدد-نمک صدفی-نمک حفاری-نمک گرجستان نمک خوراکی , تولید نمک خوراکی , فروش نمک تصفیه شده , فروش نمک بسته بندی , فروش نمک دانه بندی , نمک یددار , نمک طعام , ملح طعام , فروش نمک صنعتی , نمک گرانول , نمک تبلور مجدد , نمک صدفی , نمک حفاری , نمک گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جورابلو

تولید نمک صنعتی، فروش نمک صنعتی و نمک تصفیه شده خوراکی از تولید به مصرف

بزرگترين معدن سنگ نمك خاور ميانه

بالاترين خلوص سنگ نمک

امكان فراهم كردن سفارش نمك در هر ابعاد براي كليه كاربردهاي آن در كمترين زمان و با بهترين همكاري جهت حمل و نقل و ترخيص

همکاری با بسیاری از اصناف از جمله: شیلات، تصفیه خانه ها، دباغی ها، نساجی ها، حفاری ها، راه و ترابری ها، شهرداری ها، سرم سازی ها، اسید سازی ها، کارخانجات تولید مواد شوینده، کارخانجات تولید مواد آرایشی و بهداشتی، کارخانجات تولید و بسته بندی مواد غذایی، کنسروسازی ها

فروش نمک صنعتی و نمک تصفیه شده یددار

انواع نمک صنعتی با دانه بندی متنوع شامل:

سنگ نمك،نمك شيلاتي،نمك نخودي، نمك شكري، نمك صدفي، نمك پودري(نمك نرم صنعتي)،نمك ميكس

و نمک تصفیه شده به روش تبلور مجدد بدون ید و یددار

بهره برداري از بزرگترين معدن سنگ نمك خاورميانه

بسته بندي متنوع از 25 تا 1500 كيلويي

كمترين زمان، بالاترين كيفيت، مناسب ترين قيمت

همكاري جهت حمل تا بنادر و كليه نقاط مرزي، ترخيص و حمل تا مقصد (به ويژه حمل دريايي)

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09121385995-02188559731-02188559735-02188559743

دفترمرکزی: تهران - خ وزراء - کوچه ششم - پلاک 20 -واحد 5

کارخانه: گرمسار

تلفن :   88559731-88559735-88559743

فکس :02188559750

تلفن مدیریت : 88103875-88103876

موبایل : 09121385995

ایمیل : Info@Golnamak.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شرکت دیدن فرمایید.

وب سایت: www.Golnamakco.com



:: برچسب‌ها: معدن سنگ نمک-صادرات نمک-کارخانه نمک-توليد نمك-فروش نمک صنعتی-فروش نمک طعام-ملح طعام-salt-نمک حفاری-نمک جاده-نمک شیلاتی-نمک شکری-نمک 110-نمک 120-نمک 130-نمک گرانول-نمک کلوخه معدن سنگ نمک , صادرات نمک , کارخانه نمک , توليد نمك , فروش نمک صنعتی , فروش نمک طعام , ملح طعام , salt , نمک حفاری , نمک جاده , نمک شیلاتی , نمک شکری , نمک 110 , نمک 120 , نمک 130 , نمک گرانول , نمک کلوخه ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جورابلو

گروه كارخانه جات گل نمك با دسترسي به بزرگترين معدن سنگ نمك خاور ميانه با بالاترين خلوص، امكان فراهم كردن سفارش نمك در هر ابعاد براي كليه كاربردهاي آن در كمترين زمان و با بهترين همكاري جهت حمل و نقل و ترخيص را دارد.

 

بسته بندي متنوع از 20 تا 1000 كيلويي در كيسه هاي يك جداره،دو جداره يا لمينيت

كمترين زمان، بالاترين كيفيت، مناسب ترين قيمت

همكاري جهت حمل تا بنادر و كليه نقاط مرزي، ترخيص و حمل تا مقصد (به ويژه حمل دريايي)

بيش از بيست سال سابقه صادرات نمك به بيش از بيست كشور در سرتاسر دنيا از جمله : بوليوي، سنگال، تركمنستان، تركيه، آذربايجان، عربستان، امارات متحده عربي، بحرين، عمان، قطر، كويت، عراق و ...

تماس بگيريد و از قيمت ما مطمئن شويد! سفارش دهيد! مقايسه كنيد!

نساجي ها، دباغي ها، حفاري ها، اسيد سازي ها، سرم سازي ها، شهرداري ها، راه و ترابري ها، شيلات، تصفيه آب، كارخانجات توليد مواد آرايشي و بهداشتي و مواد شوينده، كارخانجات توليد مواد غذايي و غذاي آماده، كنسرو سازي ها، تنقلات، گند زدايي و ...

فروش نمک صنعتی و نمک تصفیه شده یددار

انواع نمک صنعتی با دانه بندی متنوع شامل:

سنگ نمك،نمك شيلاتي،نمك نخودي، نمك شكري، نمك صدفي، نمك پودري(نمك نرم صنعتي)،نمك ميكس

و نمک تصفیه شده به روش تبلور مجدد بدون ید و یددار

بهره برداري از بزرگترين معدن سنگ نمك خاورميانه

بسته بندي متنوع از 25 تا 1500 كيلويي

كمترين زمان، بالاترين كيفيت، مناسب ترين قيمت

همكاري جهت حمل تا بنادر و كليه نقاط مرزي، ترخيص و حمل تا مقصد (به ويژه حمل دريايي)

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09121385995-02188559731-02188559735-02188559743

دفترمرکزی: تهران - خ وزراء - کوچه ششم - پلاک 20 -واحد 5

کارخانه: گرمسار

تلفن :   88559731-88559735-88559743

فکس :02188559750

تلفن مدیریت : 88103875-88103876

موبایل : 09121385995

ایمیل : Info@Golnamak.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شرکت دیدن فرمایید.

وب سایت: www.Golnamakco.com



:: برچسب‌ها: نمک صنعتی-نمک خوراکی-فروش نمک-معدن سنگ نمک-صادرات نمک-سنگ نمك-کارخانه نمک-كارخانه توليد نمك-کارخانه نمک صنعتی-نمک جاده-نمک برف-شن و نمک-نمک نخودی-نمک شکری-نمک 130-نمک 120-نمک صدفی نمک صنعتی , نمک خوراکی , فروش نمک , معدن سنگ نمک , صادرات نمک , سنگ نمك , کارخانه نمک , كارخانه توليد نمك , کارخانه نمک صنعتی , نمک جاده , نمک برف , شن و نمک , نمک نخودی , نمک شکری , نمک 130 , نمک 120 , نمک صدفی ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا جورابلو

نمك خوراكي :

نمك تصفيه شده يد دار با دانه هاي شفاف و زيبا با درصد خلوص بسيار بالا (بيشتر از 99.5% )

نمك صنعتي :

شيلاتي، نخودي،مش 90،مش 100،مش 110،مش 120 و 130،پودري و نمك ميكسدر كيسه هاي يك جداره،دوجداره يا لمينيت از 20 كيلو تا 1 تن با درصد خلوص بالا، قابل مصرف كليه صنايع و اصناف در كمترين زمان با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به پشتوانه بزرگترين معدن سنگ نمك خاورميانه و گروه كارخانه جات گل نمك در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.

نمك جاده :

نياز به مخلوط نمك و شن براي بر طرف كردن لغزندگي معابر و جاده ها به ويژه در فصل زمستان توليد نمك میکس را ايجاب مي كند كه گروه كارخانه جات گل نمك به لطف خداوند متعال و به مدد تجربه بيش از بيست سال فعاليت در صنعت نمك كشور و در سطح بين الملل نياز و تقاضاي داخلي و خارجي را شناخته و توانايي برآوردن آن به بهترين نحو را دارد.

نمك حفاري :

از جمله مشتريان بزرگ و پابرجاي گروه كارخانه جات گل نمك شركت هاي حفاري هستند كه به دليل كيفيت بالا و سرعت قابل ملاحظه در تحويل سفارش به مشتري در محل همواره متقاضي استفاده از چند سايز از دانه بندي محصولات ما به ويژه نمك شكري (مش 110) بوده و هستند.

فروش نمک صنعتی و نمک تصفیه شده یددار

انواع نمک صنعتی با دانه بندی متنوع شامل:

سنگ نمك،نمك شيلاتي،نمك نخودي، نمك شكري، نمك صدفي، نمك پودري(نمك نرم صنعتي)،نمك ميكس

و نمک تصفیه شده به روش تبلور مجدد بدون ید و یددار

بهره برداري از بزرگترين معدن سنگ نمك خاورميانه

بسته بندي متنوع از 25 تا 1500 كيلويي

كمترين زمان، بالاترين كيفيت، مناسب ترين قيمت

همكاري جهت حمل تا بنادر و كليه نقاط مرزي، ترخيص و حمل تا مقصد (به ويژه حمل دريايي)

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09121385995-02188559731-02188559735-02188559743

دفترمرکزی: تهران - خ وزراء - کوچه ششم - پلاک 20 -واحد 5

کارخانه: گرمسار

تلفن :   88559731-88559735-88559743

فکس :02188559750

تلفن مدیریت : 88103875-88103876

موبایل : 09121385995

ایمیل : Info@Golnamak.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شرکت دیدن فرمایید.

وب سایت: www.Golnamakco.com



:: برچسب‌ها: نمک خوراکی-نمک رژیمی-نمک طعام-نمک جاده-نمک حفاری-نمک شکری-نمک صدفی-نمک پودری-نمک تصفیه-نمک یددار-نمک ضدیخ-نمک برفروبی-نمک صنعتی-نمک شیلاتی-نمک نخودی-فروش نمک-تولید نمک نمک خوراکی , نمک رژیمی , نمک طعام , نمک جاده , نمک حفاری , نمک شکری , نمک صدفی , نمک پودری , نمک تصفیه , نمک یددار , نمک ضدیخ , نمک برفروبی , نمک صنعتی , نمک شیلاتی , نمک نخودی , فروش نمک , تولید نمک ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()